Före Växjö

Jag ska strax åka till Växjö med en väninna. Vi ska lämpa av hennes son och hans kompis på badet och sedan gå i affärer. Inte för att jag behöver något särskilt nu men det är kul bara att komma iväg någonstans när man är ledig. Om vi kommer till Samarkand (hur går den där visan "om jag nånsin kommer fram till Samarkand"?) ska jag gå på Rusta och köpa schampoo och minimarshmallows och Skopunkten och titta efter vårkängor. Jag får se vad det blir.



marshmallow
www.homestarrunner.com

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag har alltid tyckt att Samarkand är ett ganska konstigt namn på stället.

2009-02-18 @ 11:10:09
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: nipe

Jo, visst är det ett konstigt namn. Har det kommit nåt nýtt i Coops gamla lokaler eller ekar det fortfarande tomt? På nåt underligt vis, hamnar man alltid på Samarkand när man är i Växjö...

2009-02-18 @ 22:27:42
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Ja, konstigt namn. Jag tror att ICA Maxi tagit upp största delen av Coops plats.

2009-02-19 @ 12:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0