Ikväll

Undrar vad det ska bli ikväll. Jag har en spontan kompis som ännu inte vet om hon ska köra till Halmstad. Först tyckte jag det lät som en kul idé men så kom jag på att det är väldigt långt att åka hem mitt i natten. Det är en otäck väg, särskilt på vintern. En idé vi har är att gå på Harrys, men det gör vi ju jämt. Jag trodde att sambon skulle ha bastuklubb i Runkarp och tänkte att det kan vara kul att gå ut utan honom med tjejkompisar, men nu ska de inte basta så jag får fråga om han vill med och då kommer han bara sitta och vara trött och säga att det inte blir sent. Det är sådana tillfällen jag undrar varför han inte går hem utan mig. Det kan också hända att det blir soffan och TV:n. Men först ugnsfalukorv. Vilken partykväll!


Bastun står tom ikväll.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

gött med körv hörru =)

2009-02-20 @ 18:50:57
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jo, korv är gott, cider också.

2009-02-21 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0