Melodifestivalen

Nu tänkte jag skriva lite om deltävlingen i lördags fast jag har nästan glömt bort den... Jag tyckte bäst om Måns Zelmerlöw och Lasse Lindh. Måns är proffsig och gör allt med en obotlig glädje. Dessutom är han läskigt snygg! Lasse Lindh blev visst sur när det gick dåligt förra gången och det gick inte bättre nu. Han får förstå att melodifestivalen är fel plats för honom. Amy Diamond är också en sådär sprittande glad liten människa och jag gillar henne. HEAT var bra och det är kul med lite tyngre musik (även fast sambon fnyste att det inte var hårdrock) och Jennifer Brown hade en hyfsad låt. Lili & Sussie tycker jag fortfarande inte om. Cookies and beans var för mycket country för mig och Markoolio fattar jag inte alls! Han ska inte försöka vara seriös utan fortsätta med sin dagisrap.


www.gotlandska.se

Kommentarer
Postat av: Maria

håller med om att Lasse Lindh var på fel plats... men jag tyckte att det var tristare än jag väntat mig av de artisterna.

2009-02-16 @ 22:15:20
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Att Lasse inte gick vidare i år heller var bara ännu en bekräftelse på att jag inte borde kolla på Melodifestivalen. (Enda anledningen att jag såg denna delfinal var för att han var med...)

Det var kul att se Måns så glad. Jag försöker avhålla mig från att säga något om Amy Diamond, för det skulle nog bara bli elakt.

2009-02-16 @ 22:38:23
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Maria. Jag förstår att du inte tyckte det var så bra om du tyckte Markoolio var bland de bättre!



Mathilda. Det är nog klokt att hålla tyst om du inte vill vara elak... Vi som inte kan sjunga är inte så kräsna.

2009-02-17 @ 13:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0