Tjejkväll

Nu har jag varit på tjejkväll på Terraza med olika homepartyföretag. Jag fyllde i en massa lappar för att vara med i utlottningar men orkade inte stanna kvar en timme och vänta på dragningarna. Jag hittade inget jag ville köpa men fick med mig en drös broschyrer hem från PXC, Oriflame, Partylite, Tupperware och Mary Kay. Det var en lite annorlunda modevisning med kraftiga modeller och så fick vi gå runt och titta på företagens montrar. Ja, och så fick jag en penna och ett doftljus.



Det är inte synd om min sambo när jag hittar på en massa tjejgrejor. Ikväll till exempel är han och avtackar slutande kollegor. Jag håller på och planerar tjejresor till Stockholm -schlagerfest, och Köpenhamn. Det är tricksigt att passa ihop tider med de andra som ska med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0