Bokslut

År 2008 läste jag 71 böcker. Här är en hel hög jag kan rekommendera, i den ordning jag läste dem:

Nästa sak på min lista av Jill Smolinski

En sorts kärlek av Ray Kluun

Tidsresenärens hustru av Audrey Niffenegger

Känn pulsen slå av Berny Pålsson



Hennes mjukaste röst av Bengt Ohlsson

Gunnar av Bob Hansson

Gregorius av Bengt Ohlsson

Italienaren av Sven Olov Karlsson

Innan jag dör av Jenny Downham



Hey Dolly av Amanda Svensson

Gör vad du vill av Erlend Loe

Killing yourself to live av Chuck Klosterman

Ur vulkanens mun av Helena von Zweigbergk

Maken av Gun-Britt Sundström

Sonat till Miriam av Linda Olsson



Bitterfittan av Maria Sveland

19 minuter av Jodi Picoult

Hjärtat får inga rynkor av Mark Levengood



Mig äger ingen av Åsa Linderborg

Dagen efter av Lionel Shriver

Flyga drake av Khaled Hosseini



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0