Dagböcker

Ett förtydligande till förra inlägget om bloggar; det här är också ganska mycket dagboksblogg men jag försöker vara rolig. Jag fattar inte vad det är för intressant med bloggar av typen "Idag var jag och handlade på ICA. Sedan fikade jag med Madde och nu ska jag mysa med älsklingen." Jag skriver om sådant som jag vill läsa själv. Det är såklart mest intressant för dem som känner mig och Ljungbybor men jag skriver mycket om kultur och annat som borde kunna intressera resten av Sverige också.

www.tyreso.se

Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Jag säljer kläder billigt, kika in i min blogg där vissa plagg finns. Eller lägg till mig på msn så kan jag skicka bilder? :) Allt möjligt, skor, tröjor, byxor, ja i princip lite av de mesta, i fint skick såklart! :)

2009-01-17 @ 17:24:07
URL: http://elinsaljer.blogg.se/
Postat av: Ylva

Elin. Jag har inte 36 i skor eller 34 i kläder...

2009-01-17 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0