Dumdrömmar

Jag sover dåligt för tillfället, drömmer dumt och vaknar mitt i natten och svintidigt på morgnarna. Innan jag vaknade idag drömde jag att jag och sambon var ute och paddlade i en stor sjö. Mitt ute på sjön hittade vi svenska damlandslaget i tennis (finns det?) på en flotte med ett hopptorn. Sambon sa att jag skulle fråga om de hade blå clips att låna ut och jag blev sur för jag hade ingen aning om vad det var. Så jag välte kanoten. Och blev ännu surare när sambon började tokflörta med de fruktansvärt snygga tennistjejerna. Natten innan sprang jag för att undvika att träffas av delar från ett hus som exploderade. Det här låter ju väldigt otryggt och jag vet inte vad dessa drömmar skulle vilja säga mig.

www.sverigestennismuseum.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha trodde bajstolle var ett ord som fanns i hela sverige;) bajstolle=bajskorv :D

2009-01-27 @ 16:27:47
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0