Växjöshopping

Idag är det en sådan där trevlig dag när man är ledig men affärerna är öppna som vanligt. Jag åkte med ett par andra tjejer till Växjö och gick i affärer. Man blir ganska mör efter ett köpmaraton med min tokshoppiga väninna på Handelsplats I11, centrum och Samarkand på sju timmar. Här är dagens skörd:



En blank kort kjol, bläckpatroner, impregneringsmedel, Polly, foundation och tre tuber Hydrozonsalva. Till min fasa verkar de ha slutat med Hydrozon på vårt ICA där jag brukar köpa så jag blev mycket lättad när jag hittade på Maxi på Samarkand. Den där salvan är hela familjen beroende av att ha på läpparna fast det inte är vad den är avsedd för.

Köpte även en skjorta och en t-shirt åt sambon för sammanlagt 199 kronor, sänkt från 900. Ah, vilken fyndare man är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0