Åbad

Igår tillbringade jag några timmar vid ån här. Synd att de inte lagt i en brygga där stans enda badplats tidigare låg, särskilt för mig som bara tar på mig bikini och går över vägen. Jag provade några olika varianter; simma motströms, simma medströms, gå i och ur vattnet vid bananbron respektive badplatsen, gå stigen däremellan. Det bästa är nog att kliva i vid bron, simma medströms, kliva upp vid badet och ha handduk och grejor där. Det är ungefär bara jag som badar där och jag har hört att det kan ligga glas och skräp på botten så jag borde skaffa badtofflor.

När jag kom gåendes barfota i bikini blev  alkisarna vid badplatsen förvånade, men de märkte nog inte att jag såg ut som ett träsktroll eftersom man blir helt brun av vattnet. En av dem hade med sig ett flugspö, inte nyaste modellen, och imponerade på mig. Det är jättesvårt att flugfiska! I början av mitt förhållande försökte jag intressera mig lite för vad sambon pysslade med, men flugfiske gav jag upp rätt snabbt...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sugen på gratis glass? Följ denna länken då :) Det är hur enkelt som helst! http://www.sommarglass.com/?r=5679

2009-07-03 @ 10:55:55
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/
Postat av: JasMiin

fin blogg :)



ska vi följa varandra med bloglovin?



kram /Jasmin

2009-07-03 @ 11:36:30
URL: http://dressage.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jasmin. Tack, men jag följer de bloggar jag vill utan bloglovin.

2009-07-03 @ 11:57:11
Postat av: Gunilla

har badat varje dag nu i två veckor...unnnnddderrbbaart !!

2009-07-03 @ 18:53:49
Postat av: Peppe

bilder då? bruna bikinibilder. och så sjukt sugen jag blir på att bada.

2009-07-03 @ 20:18:54
URL: http://livetihelsingfors.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Gunilla. Ja, visst är det härligt!



Peppe. Njä, jag är så less på dem som skriver elaka kommentarer när jag lägger ut bilder på mig.

2009-07-04 @ 12:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0