Åka båt

Igår hade jag en helt underbar dag ute på sjön! Den märkliga konstellationen kille med två barn + fyra tjejer drog iväg ut på Bolmen och hittade en egen strand på Råön där vi solade, badade, fikade, åkte ring efter båten och pratade. I fyra timmar tills det började åska hotfullt. Ja, vi tjejer pratade hål i huvudet på den stackars mannen som klockade en rekordlång tystnad på sju sekunder, när vi begrundade Michael Jacksons död.

Jag hoppas att han ändå låter mig följa med flera gånger för när jag har en kompis som känner en kille med båt så måste ju det utnyttjas maximalt. Vi har i och för sig jag vet faktiskt inte hur många båtar eftersom det beror lite på hur man räknar (sambon brukar räkna ofärdiga plastformar...) men ingen stor.



Bolmen
http://hepp.se/2008/02/18/smaland-ar-inte-sa-dumt/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0