Dåligt resultat

Idag gick det dåligt när jag skulle ut på stan och göra ett par ärenden. Först gick jag på banken och bad dem avsluta ett autogiro, som jag aldrig använt men som ändå står med bland mina medgivanden. Det kunde de inte utan jag måste själv ringa Tele2. Det har jag ingen lust med, eftersom jag aldrig ringer frivilligt. Nu har jag hittat en mailadress och om de inte svarar så lägger jag inte ned mer möda på dem.

Sedan gick jag till en skoaffär och frågade efter ett par fula badtofflor som jag beställde för drygt två veckor sedan för att kunna bada i ån utan att riskera skärsår. De har inte kommit för de är inte ens beställda än eftersom de väntar tills de har fler beställningar. Jaha, service i småstad, liksom.

Det enda jag lyckades med var att ta ut pengar jag är skyldig sambon.

Fender now makes guitars... and flip flops! by markhillary
Coola flipflops. Foto: markhillary
http://www.flickr.com/search/?l=4&w=all&q=+flip+flops&m=text


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0