Slut på vänskap

Jag har tröttnat på en kompis och undvikit henne i ett par månader och till slut skrev jag ett SMS om att jag fortfarande är irriterad för att hon tjatat hål i huvudet på mig om en fest som jag tackade nej till för att vi skulle på Växjö rockfestival då. Så lätt avslutade jag den vänskapen för efter det fick jag ett par overkligt upprörda SMS där det bland annat stod "Sitt på din tron och tro att du är bäst", "Går ju fan aldrig att göra dig nöjd" och "Eller vadå vill du att jag ska vara din knähund och lyda alla dina order?". Jag känner inte igen mig i de där anklagelserna, minns inte en enda gång jag varit elak mot henne, vilket hon tycker, och har inget dåligt samvete över att jag bryter en relation som jag mest mår dåligt av.



Kommentarer
Postat av: Joanna

Man ska omge sig av personer som ger en bra energi, helt rätt gjort av dig. :-)

2009-07-11 @ 21:24:05
Postat av: Gunilla

Vissa växer man ifrån...

2009-07-12 @ 10:59:34
URL: http://smulan-67.blogspot.com
Postat av: Josefine

Tråkigt när vänskap slutar så, men ibland tyvärr nödvändigt...

2009-07-12 @ 14:00:59
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Ylva

Joanna, Gunilla, Josefine. Tack för stödet, jag gjorde rätt.



Ni andra som kommenterat; jag godkänner inte det där. Du som skriver att det verkar som att allt kretsar runt mig; ja, det är ju min blogg!

2009-07-13 @ 12:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0