För många timmar

Mitt dygn har fått för många timmar. Lyxproblem tänker ni, men det blir inte kvalitetstid när man inte kan sova. En natt tröttnade jag på att bara ligga och snurra runt i sängen så då gick jag och lade mig i vardagsrummet och läste mellan halv tre och halv sex på morgonen. Sedan sov jag ett par timmar för att därefter gå runt halvdöd på jobbet.

Egentligen borde jag bara ta det lugnt och vila, men det går inte och jag vill inte för jag vill vara med på allt kul som händer. Men det är väl inte jag som ska ta studenten, heller? Tokigt att bli så speedad, utan någon riktig anledning.

Sambon sa att jag borde åka ut och prata med fåren men det har jag inte tid med förrän om två veckor ungefär. Om vi inte åker dit en sväng imorgon. Ikväll ska vi fira en sextioåring och imorgon ska jag på Kung i baren. Tur att jag inte har så många måsten. Nu har jag en liten nätt disk som väntar på mig, det klarar jag, och då kan jag lyssna på bra musik och sjunga och det är ganska avkopplande.


Jag önskar jag kunde ta det så här lugnt.



Kommentarer
Postat av: Katinka

Svårt det där med att inte kunna sova. Annars hade ju ett ränande av just nämnda får kanske hjälpt aningens...

2009-06-05 @ 16:24:41
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Maria

jobbigt att vara ofrivilligt osovig.

2009-06-05 @ 18:56:18
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Pia

Men du har ju iallafall roliga saker som "stressar"!! ;o)

Sv: Visst var tapeten snygg?! Jag blev kär direkt och såg inte ens någon annan tapet!! Jag är såååå nöjd!

Ha en bra nationaldag!!

2009-06-06 @ 11:33:16
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Japp, jag är bortskämd med att mest ha roliga saker som stressar. Törs inte tänka på hur det skulle bli om jag fick riktiga saker att oroa mig över.

2009-06-07 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0