Studentfirande

Igår jobbade jag till tolv och gick inte, som jag först hade tänkt, tillbaka till avslutningsbuffén och utspringet av olika anledningar som till exempel detta:



Det syns kanske inte men det riktigt pissade ned, se förra inlägget. Däremot gick jag på puben med lärarna på kvällen. När jag gick hem vid elva mötte jag horder av studenter på väg ut som hojtade efter mig; hej bibblisen!

Idag gick jag med ettorna i kyrkan. Som alltid har musiklärarna gjort ett fantastiskt jobb med att sätta ihop ett fint program med kör. Efter kyrkan var det några "övrig personal" som frågade om jag ville med och fika på Märtas och det ville jag. Sedan gick jag till skolan en runda och var på programkonferens. Jag är med i mediaprogrammet och vi hade lite avtackning av en trevlig lärare som ska lämna oss och i stället flytta till Stockholm och bli kollega med min bror på Danderyds gymnasium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0