Var är cykeln?

När jag kom ut från frisören blev jag arg för att jag trodde att min cykel blivit stulen. Vad ska man tro när den inte står kvar utanför? När jag gått och tittat längs med gatan en stund kom jag på att jag parkerat bilen på ICA. Så sällan kör jag bil... Det var ett stort projekt och tog en och en halv timme med klippning, rådgivning på Intersport hur jag ska göra för att inte få skav av mina inlines, och storshopping (inklusive toapappersbal) för att jag fått en rabattcheck på 50 vid köp för minst 500. 

Jag får vuxenpoäng på att handla med vagn och köra stora bilen. Den är gammal nu, men det känns fortfarande lite lyxigt med skinnklädsel även fast jag helst skulle slippa det när det är apvarmt och t-shirten är så kort så jag bränner ryggen. Som tur är har vi åtminstone beigt skinn och inte svart, för det är döden.




www.walyou.com


Kommentarer
Postat av: anna

hih, det låter som en riktig vuxendag!

2009-06-04 @ 18:46:40
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Gunilla

Haha ... jag är gärna ute och går eller cyklar, men shoppar gör jag nog nästan alltid med bil och kundvagn :-)

2009-06-05 @ 10:05:15
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Katinka

Haha.. men du är åtminstone miljövänlig ända in i själen du som letar efter din cykel...

2009-06-05 @ 11:39:36
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Ylva

Anna. Bra att samla vuxenpoäng när man är 35 ;-)



Gunilla. Jag är uppfostrad på cykel, höll jag på att säga.



Katinka. Ja, jag kör inte bil i onödan och knappt ens i nödan heller.

2009-06-05 @ 16:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0