Vid stugan


Här har sambon byggt en solpanel av ölburkar som fungerar över förväntan. Igår var det 67 grader utanför och luften som pumpades in var 37 grader. Det vore trevligt om han kom på ett sätt att stänga av den också. Framför sitter värmeväxlaren som kan köra både värme och kyla men den ska vi nog inte använda samtidigt.


Här har sambon jämnat till marken och gjort en uteplats.


Här är ladugården där sambon bygger båtar och annat.


Här har sambon byggt en engelsk trädgård.


Här är garaget, Bullrumpan (Renault Clio officiellt), traktorn och kranen som sambon använder för att lyfta stockar.


Här har sambon haft ett litet växthus av gamla fönster.


Jag har inte varit med på så mycket av det där, utan är mest här. Vår egen slamdamm, där det för tillfället är 25 grader varmt i ytan och här kommer jag att ligga och bada och sola om sommaren ska fortsätta på det här viset.

Kommentarer
Postat av: Elon

Titta! Den engelska trädgården har blivit riktigt tjusig! Och uteplatsen ser uppfräschad ut. Sambon har visst jobbat hårt i finvädret...

2009-06-30 @ 09:50:46
Postat av: Ylva

Ja, mellan baden har han hunnit med en del. Jag vet inte vad han har för bokstavskombination, men att han aldrig sitter still vet jag.

2009-06-30 @ 11:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0