500 spänn

Idag har jag fått en rabattcheck på 50 kronor, om jag handlar för minst 500, på ICA igen. Eftersom vi bara är två personer och jag brukar handla varannan dag och cyklar till affären (så jag inte kan ta hur mycket som helst) fick jag gå runt i evigheter för att komma upp i den summan. Gjorde jag det då? Nej, när jag kom till kassan var jag uppe i 486 kronor, fast jag försökt räkna innan så det skulle vara mer än 500. Då rafsade jag snabbt åt mig ett par dyra halstablettaskar så det blev 554,25.


Kommentarer
Postat av: Katinka

Ja, har man en rabattcheck ska den ta mig tusan användas!

2009-03-02 @ 19:06:54
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Ylva

Absolut ska man använda sina rabattcheckar. Jag har även varit och hämtat en födelsedagstårta och tårtspade gratis, trots att jag redan äger en bra tårtspade.

2009-03-03 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0