Blejdpremiär

Nu har jag haft årets premiärtur på inlines. Det var jättejobbigt och kändes lite konstigt att åka när det bara var fem grader varmt, men det var kul ändå. Tyvärr är hjulen så slitna så jag måste nog köpa nya för de drar helt snett och rullar tungt. Det var en bil som tutade på mig, det är nästan alltid det. Jag fattar inte vad det är med mig på inlines.

1. Är det för att jag är snygg? Knappast troligt. Möjligen på sommaren när jag åker i hotpants och minimalt linne men inte nu i Lufsenoverallen och täckjacka va?
2. Är det för att jag är i vägen? I så fall blir jag arg. Jag åker i vägkanten och är inte mer i vägen än när jag cyklar.
3. Är det någon som känner mig? Varför händer det då så sällan när jag cyklar eller går?


Yfronten helt slut efter en timme på inlines.

Kommentarer
Postat av: Mor

Själv såg jag ut så där i nyllet efter två timmar på skaren i morse men inte var det någon som tutade (hojtade) på mig. Kan bero på att jag inte såg någon mer än Fritz Olhans.

2009-03-22 @ 19:18:49
Postat av: Ylva

Mor. Om du åker på åkrarna är det inte så många som tutar.

2009-03-22 @ 21:25:53
Postat av: Alexandra

rolit med inlines:D

2009-03-23 @ 21:21:35
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0