H.E.A.T.

Jag drog med mig sambon på Garvaren igår för att höra Senap och H.E.A.T. Att jag aldrig lär mig att det inte är roligt på Garvaren längre. Highlight var ju nyår -96, första gången jag var i Ljungby och passade på att strippa på scenen... Nu är jag för gammal och det är aldrig mycket publik. De har problem med utskänkningstillstånd och igår var varken stora baren eller dansgolvet på Metz öppna. Senap lät som de brukar så de får godkänt. H.E.A.T. var väl egentligen ganska bra, fast de var för hårda för mig och för mjuka för sambon... Trummisen hade som tur var inte de där avslöjande vita spandexkalsongerna han hade i TV men stor del av konserten genomförde han i bar överkropp, fast det störde inte så mycket eftersom han satt undanskymd bakom sina trummor.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=278758219
 
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=79731861


www.gylleneskor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0