Jeansleggings

Jag tycker inte om modet med leggings och tights och allt vad det heter. Strumpbyxor eller nylonstrumpor är fint, tights ser ut som att det fattas något nere vid foten. Men, så har jag upptäckt jeansleggings. Det är lite annorlunda för tighta jeans är snyggt. Ett behov uppstod i min garderob så idag gick jag ut och handlade på Vila.


Snyggt till nya DiLevakaftanen (som sambon kallar den).

Eller kanske till korsett. Fast då kan jag tyvärr inte sitta ned.

Roliga dragkedjor på sidan.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Leggings är ju det bästa. I alla fall lite tjockare bomullsversioner som typ finns på H&M. Jag förstår mig inte på stumpbyxor... Det går ju bara sönder!

2009-03-26 @ 22:46:30
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Mathilda. Japp, strumpbxor går sönder, men innan dess är de snygga. Jag får långkalsong/pyjamasvibbar av leggings...

2009-03-27 @ 17:44:33
Postat av: stinnepigen

Sitta ned är övervärderat. Outfiten med korsett var väldigt snygg!

2009-03-27 @ 20:28:28
URL: http://stinnepigen.blogspot.com
Postat av: Maria

hm, det där är ett plagg som jag kanske skulle forska på....

2009-03-27 @ 22:10:36
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Stinne. Jag får väl gå ut med en kompis som stelopererat ryggen och inte kan sitta...



Maria. Ja, testa jeansleggings, de är sköna.



Anonym. Vilken del av "Dra åt helvete!" är det du inte förstår? Jag godkänner inte dina kommentarer.

2009-03-28 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0