Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?p=7758

1. Vad gör du som du också vill göra?

2. Vad gör du som inte vill göra?

3: Vad vill du göra, men gör inte?

4. Vad vill du inte göra och gör inte heller?

1. Lyssnar på en massa musik. Just nu är jag inne på radiostationen About80s.com - All about the 80s! på iTunes.
2. Jag tror att boken jag läser kommer att bli för otäck. Mamma bad mig läsa Kvinnorna på 10:e våningen av Karin Alfredsson för hon vill prata om den.


www.bokia.se

3. Sjunga. Jag skulle vilja kunna sjunga. Nu törs jag inte bland folk.
4. Ja, det är ju det mesta. Jag är en mästare på att vägra. Till exempel kör jag inte bil där jag inte hittar, vilket är ungefär överallt förutom Ljungby och Hedemora.


Kommentarer
Postat av: Rosemari

Den boken fick jag med ett paket idag, ska börja läsa den ikväll, kanske. Om jag vågar. Tack för att du svarar på Kulturfyran, det är kul att läsa alla olika svar.

2009-03-18 @ 21:03:55
URL: http://kulturbloggen.com
Postat av: Ylva

Jo, boken är bra, men det kommer att bli läskigt!

2009-03-18 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0