Men Måns då?

Vi hade väldigt roligt på schlagerfesten i lördags. Jag hamnade på ett hotell i Haninge där kompisens kompis och hans kompisar (öh) hade arrangerat en fantastisk schlagerkväll. Vi åt en italiensk buffé och delades in i jurygrupper. Mitt gäng representerade Växjö. Vi var ungefär 120 personer varav många homosexuella och jag tror det var därför Alcazar vann omröstningen. Själv röstade jag på Måns, Sarah Dawn Finer som tvåa och Malena Ernman som trea. Jag brydde mig inte jättemycket om vem som skulle vinna och det var kul att det blev så oväntat. Men stackars Måns såg förvånad ut när han inte vann. Kompisen gav mig ett kort med hans autograf som hennes föräldrar fick när de var på deltävlingen i Skellefteå.

Som gästartist hade vi Annika Ljungberg från Rednex. Hon känns inte jätteschlager men har varit med i melodifestivalen två gånger. Hon sjöng i en halvtimme och sedan var det ett coverband www.special99.com som körde schlager hela kvällen. Jag dansade tills jag fick ont i fötterna och min svägerska frågade mig dagen efter vad jag hade gjort när jag kom linkandes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0