Cindy Crawford body lotion

Jag fick en skum body lotion av en kompis som inte använder hudkräm. Cindy Crawford låter ju ganska exklusivt, men den luktar så starkt, och inte särskilt gott, så jag har förvisat den till stugan. Där kan jag gå runt och lukta konstigt utan att det stör så många. Men det blev för mycket för sambon när jag krämade in hela mig efter att ha ätit något som störde min mage och medförde ett hiskligt pruttande. "Cindy Crawford Turbo de Luxe" muttrade sambon och vände sig bort från mig i sängen...

Cindy crawford Body lotion *NY*
Bild från www.tradera.com där en tjej fått högsta budet tio kronor...

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag tycker grått hår på vissa är otroligt vackert, schyffert behöver verkligen inte skämmas för det :-D

2009-05-24 @ 17:09:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0