Grillkväll

Jag har kört från Tranemo till Hällingsjö och vi kom fram en halvtimme före bestämd tid. Det tar alltså inte tre timmar att köra arton mil även om man inte är säker på vägen. Den beskrivningen jag skrev ut från hitta.se var extremt komplicerad och sambon som kört från Ljungby till Borås hyfsat många gånger eftersom jag bodde där i nästan två år, var ointresserad av att följa den. Jag fattar inte heller varför det inte bara stod: kör från Ljungby till Värnamo, sedan till Borås, därefter mot Göteborg, ta av mot Rävlanda, följ vägen mot Hällingsjö. Det hade jag nog kunnat klara själv.

När vi kom fram hjälpte sambon värden att montera ihop en ny grill och så invigde vi den. Den grillade goda kotletter och majskolvar.



Kokta majskolvar
http://recept.nu

Kommentarer
Postat av: Gunilla

åhh..majs är såå gott att grilla, och paprika...gillar nästan det mer än köttet :-)

2009-05-22 @ 11:06:59
URL: http://smulan-67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0