Konstig post

Jag fick ett mail från en man vars namn jag aldrig hört. Ibland händer det att jag pratar med folk och sedan inte minns vad de heter (eller att jag pratat med dem) men Bendixon borde jag komma ihåg.

"Kallelse till bildande av ideell förening i Ljungby .   Datum och tid : Tisdagen den 12 Maj 2009 kl. 18.00 Plats : John Lagersalen Skånegatan 12 Ljungby (samma ingång som musikskolan) " 

Jag undrar vad den här föreningen ska hitta på. Om det handlar om att ordna konserter är jag intresserad. Om det handlar om att gå ut och kissa på pensionärer är jag inte intresserad. Jag tror att jag måste gå på det där mötet och se vad det är frågan om.



Den här bilden kom upp när jag bildgooglade "förening" och jag tog den från www.fryshuset.se

Kommentarer
Postat av: Gunilla

hehe, ett sk. "blindmeeting" .. istället för blinddate :-)

2009-05-06 @ 20:42:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Josefine

Söta pandor!

2009-05-07 @ 08:18:00
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Ylva

Gunilla. Blindmeeting? Det kanske är en swingersklubb som ska bildas?!



Josefine. Ja, en pandaförening skulle man vara med i!

2009-05-07 @ 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0