Modemusikshow

Nu har jag varit på årets mode- och musikshow med våra hantverk/modetjejer och musikesteter. De kör hårt med sex föreställningar idag! Det är så kul att se alla kläder tjejerna sytt själva. Särskilt en lite punkig (eller vad det heter nu för tiden, hon är säkert emo-etno-goth-edge-grunge-alternative...) tjej hade väldigt coola klänningar tycker jag, som gillar kombinationen svart och rött.

Esteterna gjorde också ett bra jobb, och om inte annat är det modigt av killarna att gå i bar överkropp. Det är en kul idé att de gör den här showen och visar för åttor på besök. När jag gick på gymnasiet hade vi inga esteter (i alla fall inte i min årskurs) eller hantverkare utan de som höll på med mode var mest trista ekonomtjejer och musikerna vet jag inte vad de gick. De roligaste killarna gick natur så det var väl de som spelade också. Ställ en kille på scen och han blir hundra procent snyggare på en gång!

Mode_kvwww.sunnerbogymnasiet.se

Kommentarer
Postat av: Maria

snyggare? njae.. intressantare - troligen.



men inte f-n var man så där driftig när man gick i gymnasiet. inte jag iaf..

2009-05-26 @ 22:05:48
URL: http://morellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0