Pelargoner

Jag undrar om jag råkat ut för något pelargontrauma när jag var liten. Det är något med pelargoner som stör mig, de är obehagliga. Sambon envisas ändå med att ha dem och de håller på att breda ut sig över hela fönsterbrädan. Snart tror jag att jag ska tvångsförflytta dem till stugan. I små torp passar det möjligen med pelargoner.



Fårprydnader får (haha) man däremot aldrig för många av. Trots att vi säger att vi slutat samla dyker det upp nya då och då. I det här fönstret har vi för tillfället tio får.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, visst är de!!! Jag tycker verkligen inte om pelargoner. Fula, tråkiga och ja, obehagliga.

2009-06-01 @ 00:06:24
Postat av: Gunilla

Pelargoner är vackra i rätt miljö, den på bilden här ovan ser dock lite "moloken" ut :-)

2009-06-01 @ 09:13:42
URL: http://smulan-67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0