Huseby julmarknad

Vi var på Huseby julmarknad igår och det var faktiskt inte så fruktansvärt mycket folk som vi var rädda för. När det blir mörkt tänder de 500 marschaller och säkert tusentals lampor.


Slottet ligger rakt fram även fast det inte syns.


Här har jag tagit kort på en fin bro kantad av julgranar.



Jag åt först en vildsvinskebab och sedan en chokladbanan. Maken sa "jag tänker inte ta den i munnen om du ska fota". Han är lite tråkig på det sättet som inte ställer upp och modellar...

Kommentarer
Postat av: Gunilla

skrattade hysteriskt åt den där bananen... och jag förstår mannen din :)

2009-11-09 @ 15:28:39
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Ja, det är väl egentligen mitt jobb...

2009-11-09 @ 15:54:33
Postat av: MariaH

altså.... en sån där går ju inte att äta ofentligt med bibehållen värdighet?

2009-11-10 @ 12:37:21
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Värdighet? Men det var ju mörkt...

2009-11-10 @ 14:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0