Kläder med tryck

Jag gillar kläder med tryck. Du har många t-shirts där det händer något, sa en kompis en gång. I princip är jag visserligen emot tröjor med tryck från olika amerikanska skolor som man inte gått på. I princip. Men mina nya joggingbyxor med tryck W New York (W står för Whitley som är märket och New York står med grått och syns inte) får matchas med tröja med collegetryck. För jag missbedömde sommaren 2005 i Östersund och köpte en billig tröja för att klara Storsjöyran.





Till mitt försvar kan jag säga att jag balanserar med att även ha kläder med Ljungbyanknytning till byxorna.



Sunnerbogymnasiet, där jag inte heller gått men jobbar på. Köpt på skolan.




T-shirt från Paddington covers. Fådd av Paddington.



Reflexväst från kommunen. Hittad på skolan.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

inge fel med kläder med lite tryck i :)

2009-11-11 @ 14:49:41
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0