Ugglor

Jag vaknade och kunde inte somna om vid tvåtiden en vardagnatt och funderade på ugglor.

ruggugglor - gamla och tofsiga
tuggugglor - slutar aldrig prata
suggugglor - har svininfluensa (och fågelinfluensa samtidigt)
buggugglor - gillar att dansa
snuggugglor - har alltid en pipa i munnen
duggugglor - är ute i regn
pluggugglor - tycker om att studera
huggugglor - fixar med ved
kuggugglor - misslyckas med körkortet
luggugglor - har kort hår framtill
juggugglor - kommer från Kroatien
muggugglor - måste ofta gå på toa
nuggugglor - äter chicken nuggets
mjuggugglor - ler hemlighetsfullt
njuggugglor - är snåla
uggugglor - går i pälsstövlar på sommaren

Några andra tips på vad man kan fundera på när man är sömnlös?


Kommentarer
Postat av: Jernis

Bidrar med "gnugguggla" - "Vad har du i fickan, Jan?"-danserska



Liknar mer en vas, men en sån funkar å andra sidan minst lika bra till groggen.

2009-11-22 @ 12:54:52
URL: http://jernis.wordpress.se
Postat av: Ylva

Jernis. Hehe, bra uggla. Jag raderade min bakisbild men jag lovar att det var ett drinkglas.

2009-11-22 @ 15:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0