Fru söker bonde

Jag har gift mig för att få sätta den rubriken! Är det någon som vill ta hand om vår gård det här tråkiga halvåret som ligger framför oss? Det är bara att se till så att fem snälla får har mat och vatten och inte är sjuka. Inte något betungande förutom att det är tråkigt att köra fyra mil i mörker och halka. Nehej, då får jag väl skicka dit maken som vanligt och så åker jag dit när vi har något trevligt på gång som Runke pub eller pizzabak.


Får i snö.

En tvivelaktig kändispoäng; min gamla klasskompis från folkhögskolan rapporterar på Facebook detta inför första avsnittet av Bonde söker fru: Träffat årets nya bönder ute på Nacka herrgård. Frukost, grisar, kossor och strålande solsken, sämre dagar att börja en tisdag på finns väl :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0