Karnstedt

Idag har jag stalkat Torgny Karnstedt. Maken sa sig aldrig ha hört talas om den författaren, men det säger inte så mycket för för att imponera på honom så skulle vi få ta dit Astrid Lindgren. Men vi gillar Karnstedt och bjöd in honom för tredje gången, för att prata med några ettor inför vårt nya läsprojekt.

Jag hörde honom prata med alla tre grupperna och det intressanta var att se hur han ändrade lite på upplägget och hur eleverna reagerade. I en grupp var de bara sju och då blir de såklart lite pratigare.

Kommentarer
Postat av: Maria

du skröt inte o talade om att vi använt hans bok i vår källförteckning? (dvs faktiskt läst den)? Har annars bara hört honom prata för vuxna men det sägs att han är bra på gymnasier med

2009-10-07 @ 18:14:35
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Den lilla detaljen hade faktiskt jag förträngt. Jag får nästan mailbomba honom om det.

2009-10-08 @ 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0