Ologiskt ätande

Jag äter helt dumt idag. På jobbet hade jag med en Nutrilett bar för att klara mig hela dagen och sedan gick jag på konferens och åt tårta för att fira att kommunen fått pris som bästa arbetsplats i Kronobergs län. Jag som inte ens gillar prinsesstårta.

När jag kom hem hade jag förkylningshuvudvärk och sköljde ned ett par värktabletter med ett glas rödvin. Det är fortfarande så att vi har en massa att dricka upp efter bröllopsfesten och så passar det till chili con carne.

Jag har skrivit på att jag ska ha en vit vecka vecka 43. Det är samma vecka varje år och förut har jag inte varit med för att vår förlovningsdag infallit den veckan och då brukar vi fira med vin, men i år gör den inte det och vi kanske inte firar så mycket nu när vi är gifta, fast god middag ska vi nog ha den 18 oktober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0