Sibylla

Slutat tidigt, fint väder. Vad göra? Varför inte ta en cykeltur i industriområdet? Målet var Sibylla där de tillfälligt serverar raggarmeal för 45 kr i stället för 69. Jag har aldrig varit på vårt ganska nya Sibylla så det var intressant. Hoppas de tänker ha glassbar året runt, fast jag undrar om jag orkar cykla dit i smällkallvintern för kulglass:s skull.

För att toka till det extra mycket följde jag en cykelväg tills den tog slut och eftersom jag inte ville vända fortsatte jag tills jag befann mig framför Elektrolux entré. Det är nog inte meningen att man ska cykla dit, förutom för dem som jobbar där och man får anta att de hittar. Jag smygcyklade ut på ringleden igen eftersom kostymhöjdarna på Elektrolux parkering antagligen skulle ha tyckt att jag var väl skum om jag fortsatt cykla över gräsmattan till bilprovningen.

Sedan hamnade jag på ett annat misstänkt ställe, på fel sida av ett staket vid nya, ännu ej invigda Jysk, så jag cyklade runt hela Sibyllahuset innan jag kunde gå in där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med, fast jag gillar bara deras ögonskuggor och ögonmakeup, det andra gillar jag inte så mycket. Vilket äventyr du gav dig ut på! Allt bra idag?

2009-10-13 @ 17:43:16
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: m'

ja, hoppas du tog på dig ordentligt och hade en trevlig stund på bion. kram

2009-10-13 @ 18:53:19
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Gunilla

den som väntar på nått gott cyklar aldrig för länge :)

2009-10-13 @ 20:13:48
Postat av: Jennica

Tack :) Räknas du som "lärare" ? Hade jag vetat att lärarna skulle börja hänga på min blogg, hade jag nog inte varit med i smålänningen :(

2009-10-13 @ 20:34:28
URL: http://fivetwozero.blogg.se/
Postat av: MariaH

riktigt äventyrlig cykeltur, hittade du en rakare väg hem?

2009-10-13 @ 20:46:50
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Matilda. Ja, bion var bra.



Gunilla. Jo, på vintern kan det bli för långt.



Jennica. Nä, jag räknas inte som lärare utan övrig personal och jag bloggar som privatperson. Jag tror inte att lärarna kommer att läsa din blogg.



Maria. Rakare vet jag inte, men jag hittade ett gammalt tegelbruk!

2009-10-14 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0