Tröjor med tryck

Igår var vi på Myrebo aid för att stötta Ljungby festivalförening. Det var inte min musikstil men rätt kul ändå och maken gillade Siena Root så vi var nöjda med kvällen.

www.sienaroot.com

Jag tycker det är kul med tröjor med tryck och har hur många som helst. På Godsmagasinet såg jag, förutom de obligatoriska hårdrockströjorna, en massa kul och konstiga budskap som: Den evige förloraren, Malt Whiskey (som en Walt Disneyautograf) och Rakitis.

En man hade en vit skjorta med broderade blommor på och jag talade om att jag tyckte den var snygg. Han sa att den kanske inte är så rockig, men jag tycker det är coolt att gå ut i något som bryter av mot alla svartklädda. Själv hade jag såklart skinnklänningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0