Fina festen

Idag har vi städat hela dagen. Fast ett tag tog vattnet slut så jag råkade sova en stund i väntan på att diska alla glas, bestick och tallrikar som blir efter en tillställning med närmare trettio personer. Det var en jättebra fest och vi kunde sitta ute i partytältet nästan hela kvällen. Inget gick sönder, förutom svärmors fot som började störtblöda när hon gick in i en gammal rostig stege. Hon fick åka till akuten och sy och var ledsen att hon förstörde vår fest, men det gjorde hon ju inte. Några fortsatte festa fram till klockan fyra på natten.


Bröllopsfest i partytält


Jag och maken


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad trevlig! ja, förutom svärmors skada då!

2009-09-07 @ 08:51:14
Postat av: MariaH

stackars svärmor! Men så kul att festen blev lyckad i övrigt. Jag fick nöja mig med att vårda efterdyningarna av min pest och tröstäta pop-corn

2009-09-07 @ 13:09:20
URL: http://morellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0