Gråtunga

På jobbet har vi fått information om hur vi ska göra för att försöka skydda oss mot svininfluensa. Bland annat står det att man ska stanna hemma om man känner sig sjuk. Det tror jag inte. Den här veckan har jag varit fruktansvärt förkyld, influensa har jag aldrig haft så det vet jag inte vad det är, men jag kan inte vara hemma för att jag är snorig och grinig. Då hade jag inte kunnat gå i grundskolan, jag var jämt förkyld då. Och om någon frågar mig hur jag mår före klockan åtta på morgonen är det aldrig bra...

Fåren är vaccinerade mot blåtunga men jag är inte vaccinerad mot gråtunga. Det är nog inte bra för munnen med så mycket halstabletter.

Inte är jag skyddad mot blåknä heller. Dumma, dumma dörrkarm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha tack du med =P

jaa aså lenka o springa e typ samma sak:) men lenka e långsammare:)

2009-09-03 @ 20:41:45
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Postat av: MariaH

H hade blåtunga efter sitt kalas i våras...blå karamellfärg sätter sig på det mesta

2009-09-04 @ 07:43:14
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Pia

Ajaj, inget vidare hör du!!! :o(

Hoppas du kryar på både tunga och knä i helgen! Kram!

2009-09-04 @ 16:38:55
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Maria. Finns det blå karamellfärg nu för tiden? Före EU fick vi inte blått godis i det här landet.



Pia. Tack. Jag mår nästan bra nu. Trevlig helg, på dig!

2009-09-04 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0