Hårig turk

Idag träffade jag på tre invandrarkillar och en sa att de hade hittat sin turk. "Har ni en egen turk?" frågade jag. "Jag är en hårig turk. Vill du se mina håriga ben?" undrade turken. Nej, tack, sa jag, men då hade han redan börjat dra upp byxbenet så jag sa okej och ja, han hade håriga ben.

När jag berättade det för maken stod jag i duschen och var så koncentrerad att jag smorde in hårbotten med mustvål i stället för schampo. Lactacyd löddrar dåligt, kan jag meddela.



I stället för mina håriga ben visar jag en bild på mina nya jeansleggings. Byxorna är sådana att de åker ned och toppen upp så det var ett evigt ryckande i kläderna idag. Annars bekväma och fina plagg, ju.




Kommentarer
Postat av: Klas

Det där vet jag nog vem det var.

Jag sa till honom en gång, när han gick på Kungshög (och om det nu är samma person vilket jag tror att det är): "Du är ju faktiskt ganska svensk. Du är ju född och uppvuxen här." Han blottade sina håriga ben och sa: "Så här hårig är ingen svensk. Jag kan aldrig bli svensk.Jag är turk!"

2009-09-08 @ 15:22:56
Postat av: Ylva

Det låter som att det är samma kille, eller också har vi flera turkar med hårhangups. Han har också fina ögonfransar, men det sa jag inte.

2009-09-08 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0