Kulturkullan

Vecka 37

* Läser: Den dagen min dotter blev galen av Michael Greenberg. En pappa berättar om när hans femtonåriga dotter gick in i en psykos. Greenberg är journalist och kan skriva mycket målande och man känner för honom när han maktlös försöker förstå vad som händer i dotterns såriga psyke.

Den dagen min dotter blev galenwww.adlibris.com

* Lyssnar på: Kings of Leon. En kompis tipsade om denna grupp som är en av hennes favoriter. Hon är gammal synthare och det är lite synth och 80-talsstuk på musiken. Trevligt!

* Veckans citat: "Jag kanske är lite full, men jag är inte dum i huvudet!". Maken blev arg när han ringde till akuten där de svarade otrevligt.

* Veckans händelse: Musikal på Sunnerbogymnasiet på torsdag kl.19. Gratis uppvisning av besökande tyska elever.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas att du får en bra början på nya veckan! Kram!

2009-09-06 @ 22:12:37
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Ylva

Tack det samma! Det blir nog en bra vecka, detta.

2009-09-08 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0