Kusinbröllop

Idag ska vi åka till Stockholm för att gå på en av mina kusiners bröllop imorgon. Han är 23 år och när jag fick veta att de planerat att gifta sig i sommar tänkte jag att vi borde hinna före. Inte för att det är någon tävling men det började trots allt kännas smått irriterande med alla som går och gifter sig och så har vi varit förlovade sedan 2004 utan att ett bröllop blivit av. Förrän nu.

Som en liten kändispoäng kan jag avslöja att systrarna Graafs styvpappa är pastor i församlingen Arken i Kungsängen och ska viga paret. Kanske får jag rent av träffa någon av systrarnas hundar, liksom förra gången jag var på bröllop i Kungsängen.


Jag har inga digitalbilder på kusinen så jag lägger in ett kort från vårt bröllop i stället. Här står vi i bryllupsalen i Köpenhamns rådhus, men vigseln var i ett litet rum bredvid.

Kommentarer
Postat av: pia

Hälsa erik så himla mycket från oss Albinsöner

2009-09-11 @ 15:21:30
Postat av: pia

å grattis själv förstås från oss. KRAMAR

2009-09-11 @ 15:23:08
Postat av: Rosemari

Tjena tjena. Du brukar ju vara bildblogga ibland, så kanske den nya Kulturfyran passar dig?

http://kulturbloggen.com/?p=12553

2009-09-11 @ 16:32:42
URL: http://kulturbloggen.com
Postat av: Ylva

Pia. Tack, jag hann inte se det här före bröllopet men jag ska hälsa Erik.

2009-09-13 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0