Mässlig

Idag hade jag tänkt gå på seminarier hela dagen men så blev det inte. Jag kom in på mässan strax efter tio och tittade runt på övervåningen före bjudlunchen där bland annat vårt läsprojekt presenterades. Efter den trevliga lunchen på Liseberg var jag på:

*Agneta Pleijel, som har skrivit en trilogi jag inte läst men ska
* Ett seminarium med en snygg forn jugoslav, (nu säger min kompis med sin inbyggda göteborgshumor att om man delar upp forna Jugoslavien i några delar till så blir det Tjugoslavien) och en tjej som också var snygg, som pratade om att möta ungdomar
*Ett par kostymklädda Lewenhauptkvinnor som har gjort en bok om modefotografering

så att jag åtminstone utnyttjade mitt seminariekort en del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0