Mosshårig

Idag har vi lagt en stengrund för paviljongen som ska anlända imorgon. Vi krossade betongplattor för att bygga en botten. De gamla betongplattorna är skräpiga och när man lyfter dem över huvudet för att få kraft att dänga dem i marken så att de splittras får man mossa och grus i huvudet. Så nu har jag hela hårbottnen full av småsten och mossa. Det var ju därför jag skulle duscha ikväll, men det glömde jag bort och tänkte att jag kan duscha imorgon förmiddag i stället eftersom jag vill sitta vid datorn nu. Jag får väl vara lite mossig i sängen i natt.


Framför huset kommer det att stå en paviljong. Maken är orolig att det kommer att se fult ut, men jag tycker det ska bli fint.

Kommentarer
Postat av: Guuge

Ska bli spännande och se hur det blir !!

2009-09-16 @ 08:32:35
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Pia

Ska bli kul att se när det blir klart!!! Jaa du, än ska det väl inte växa mossa på dig!! ;o)

2009-09-16 @ 14:33:07
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Det dröjer nog innan det blir klart, men jag lovar att lägga ut bilder sedan såklart!



Hm, nej, det brukar växa mossa på fåren, inte på mig;-)

2009-09-16 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0