Tennis

Idag provade jag och väninnan på att spela tennis. Vi känner en kille som spelat sedan han var åtta år och han försökte lära oss. Jag har bara spelat ute på vägen när jag var liten och testat en gång på en utomhusbana på gymnasiet. Det är en alldeles nyrenoverad bana i tennishallen och det var kul att prova, fast vi såklart var urusla. Som tur var hade killen ett stort tålamod med oss och vi försökte att inte flamsa bort hela timmen.

Sedan åkte jag med och plockade ned partytältet. Vi fick inte ned det i originalkartongerna, men det är nog praktiskt omöjligt för de vakuumförpackar dem nog vid packningen.

Tennis balls by szlea
Foto: szlea
http://www.flickr.com/search/?q=tennis+ball&l=4 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0