Växthus

Vi fick ett växthus i bröllopspresent av mina föräldrar och först blev jag ledsen och tänkte att känner de mig inte bättre än så? Jag har väl aldrig odlat en växt i hela mitt liv och äter knappt grönsaker, tråkigt! Men längre ned på presentkortet stod det att det är som ett litet lusthus där jag kan sitta och läsa. Jag har alltid velat ha ett torn och nu ska jag få ett eget litet sexkantigt torn i min trädgård. Och maken kan odla tomater. Det blir fint!


Vår engelska trädgård med tomat- och blåbär, bland annat.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men det låter ju jättemysigt!! då kan du "sitta ute" både tidigare på våren och senare på hösten, läsa o käka tomater :)

2009-09-08 @ 09:47:22
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Maria

var skall ni ha det då? o undra om nån ger mig ett växthus if jag gifter mig? s

2009-09-08 @ 17:34:49
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jag ska sitta i mitt lilla hus året runt. Det får nog stå framför stugan.

2009-09-08 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0