Kulturfyran

En ny kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?p=19107

1. Vilken är den mest magiska bok du läst?
2. Vilken är den mest magiska konsert du varit på?
3. Vad är det mest magiska du varit med om?
4. Vad är den mest magiska människan du vet?

1. Magi är inte min genre men jag har läst Harry Potter och de vises sten (den första i serien) för att veta vad alla snackar om. Den var sådär, möjligen skulle jag ha tyckt bättre om den när jag var tolv år.

Harry Potter och de vises stenwww.bokus.se

2. Eftersom jag var ett obotligt Ratatafan i tonåren var Ratata i Falun -89 magiskt.

3. Kanske när jag träffade min man? Fast det var mest envishet från min sida och inte så mycket magi...

4. Magisk människa? Tobbe Trollkarl.

Kommentarer
Postat av: S A N N A

Hej! :)

Har du blivit lurad idag? ;)



Kram.

2010-04-01 @ 18:24:37
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Ylva

Tror inte jag blev lurad, genomskådade Smålänningens skämt om att dra tåg genom Bolmentunneln som är för vatten.

2010-04-02 @ 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0