Finklänning


Den här klänningen har en fin urringning


både fram och bak.


Tyvärr hamnade jag mitt i makens blåbärssyltkok och fick små prickar på den. Maken sa att det spelar väl ingen roll, det är ju mörkt ute.


Han hade rätt. Jag hängde mest i mattältet där det dansades till DJ och trubadur. Som tur var hade jag väl egentligen inte bestämt att träffa några kompisar för jag bara försvann, flanerade runt och träffade nya och gamla bekanta. Jag och en av tjejerna som ska till Köpenhamn nästa helg tokdansade och tyckte lite synd om dem som försökte ragga när kvällens sista låt var Teddybjörnen Fredriksson... 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ska bara testa om det är något fel för jag har inte fått några kommentarer på flera dagar. Det vill jag ju ha!

2010-08-22 @ 12:30:20
Postat av: Gunilla

Hej hopp!! har varit lite dåligt med bloggande, fullt upp, men nu är jag här, ja, vad gör lite blåbär på klänningen´när det är mörkt :)



mm tryckare till teddybjörnen, har jag nog inte hört talas om tidigare :)

2010-08-23 @ 14:19:29
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Du är ju mitt i en flytt! Vad har alla andra för ursäkt? :-)

2010-08-23 @ 17:36:36
Postat av: Elina - DALKULLA

Fin klänning :)

2010-08-25 @ 08:07:19
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Ylva

Elina. Tack. Hoppas den blir ren igen.

2010-08-25 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0