Långklänning

Vad gör man sina sista semesterdagar? Man kan ta på sig sin provocerande långa långklänning och åka till Markaryd! Det är i alla fall vad jag gjort idag och planerar att göra imorgon.


Här krävs det högklackat.


Jag åkte med en kompis till fina teboden och laddade upp förrådet med äppelkvitten-, roibos kola- och Baileyste.
http://stockhultgarden.aceshop.se/

Vi åkte även in till själva Markaryd för att jag ville ta kort på den här skylten som det stod om i Smålänningen igår:




...och hittade även denna som vi inte kunde tolka. Övrig tid än när då?


Vi tänkte titta på hembygdsparken, men när vi väl hittade dit var det stängt så då gick vi till campingen mittemot och trevliga Sjötorpet


med utsikt över Getesjön.



Kommentarer
Postat av: Suzie

Gud, vad vacker klänning!

2010-08-14 @ 08:43:36
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Ylva

Suzie. Tack. Jag gillar den också, och att den var sänkt från 28 till 18 pund på New Look i Southend.

2010-08-15 @ 14:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0