Överdos

Nu har jag kommit hem efter en helg i Köpenhamn med fem vilda mammor. Vi har haft fruktansvärt roligt! Jag kan inte ens visa så många av fotona här utan ska lägga ut dem exklusivt för mina vänner på Facebook.


Här överdoserade vi Red bull. Vi råkade visst träffa på en ägare till puben som bjöd friskt på drinkar.


Tjejgänget på ett torg vid Ströget.


Jag äter baguette på tåget mot Köpenhamn. Det var något fel på luftkonditioneringen så vår vagn var knallvarm + att jag var lite uppstressad efter att just fått veta att mitt VISA-kort blivit spärrat + att jag nästan råkade döda en kille för att väskan jag lagt upp på hyllan trillade ned. Därav den gladröda ansiktsfärgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0