På Netto

Idag hade jag en konstig upplevelse på Netto. Det var så länge sedan jag var där sist så de har hunnit vända bak och fram på hela affären och flyttat kassan. Kassören var både dansk och förvirrad och jag ställde till det ordentligt fast jag försökte tala om innan han slog in beloppet att det stod "två för 59" i reklambladet men något annat på hyllan.

Kvittot blev helt sinnessjukt; det står Nutrilett sex gånger! Han frågade "vill du inte ha dem för 32,90 styck?" "Nej, jag vill ha två för 59!" sa jag. Då kom det en annan kassör och redde upp.


Nutrilett 32,90
Nutrilett 32,90
Raderad Nutrilett 32,90
Efter korr. Nutrilett 32,90
Nutrilett bar 35
Nutrilett bar 35
Rabatt 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0