Utrensning

Jag har haft utrensning i mina garderober.


Det blev en hel stor kasse full med kläder som jag ska kolla om min lilla väninna vill ha, eller lägga i klädinsamling. Detta betyder att jag borde ha en massa plats för nya kläder, men det ser tyvärr fortfarande fullt ut...


Här är en hög med min mans kläder som legat under sängen i stugan i flera år. Maken tycker att de ska tvättas eftersom det är musbajs och annat snusk på dem, men då får han göra det själv för det är en massa stickade tröjor och annat svårtvättat.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag rensade en hel del när jag flyttade, likväl kom en massa "kanske" kläder med...får nog rensa igen :)

2010-08-12 @ 10:10:29
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Att flytta brukar annars vara en bra grej för att få rensat.

2010-08-12 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0